Menopauza után vigyázzon a lábaira!

30 éves kortól a csontok májusban válnak legkevésbé ellenállóvá az esésekkel és egyéb traumákkal szemben. Tényezők genetikai egyensúlyhiány hormonális, fizikai inaktivitás, a dohányzás és az alkohol gyengíti az ellenállást. Mit kell tenni ?

Menopauza után vigyázzon a lábaira! 30 éves kortól a csontok májusban válnak legkevésbé ellenállóvá az esésekkel és egyéb traumákkal szemben. Tényezők genetikai egyensúlyhiány hormonális, fizikai inaktivitás, a dohányzás és az alkohol gyengíti az ellenállást. Mit kell tenni ?

A menopauza idején a petefészkek nem válthatnak ki ösztrogént, és ennek a hormonnak a csökkentése felgyorsítja a kalcium és a foszfor veszteségét, a csont pedig nem, és a megfelelő módon töltheti be a funkcióit.

Milyen következményei vannak?

Kisebb trauma utáni törések, a máj gyakran a csípőben és a gerincvelőben letelepedő törések, amelyek a magasság csökkenéséhez vagy a púp megjelenéséhez vezetnek. Miután kiváltotta a csontritkulást, a nem lehet megállítani, de az egészségi állapota jelentősen javulhat.

A szakértők ragaszkodnak a kalciummal, D-vitaminnal és nélkülözhetetlen tápanyagokkal dúsított étrendhez. Az életstílus kis módosításai számos előnnyel járnak a törékeny csontok számára. Reggeli A reggeli azonban nagyon fontos. Íme néhány termék, amelyekről ha reggel eszel, megerősíted a tested és lelassítod a csontritkulás kialakulását.

A tejtermékeknek nem kell hiányozniuk a pohárról és az edényről. Gabonafélék, zöldségek, tojás, tonhal, szardínia vagy lazac, valamint 1 csésze gyümölcslé, természetesen a narancs maga segít abban, hogy a napot erővel és mosolyogva az ajkán kezdje.

10 tipp az egészséges lábakhoz

A teljes megoldás az egészséges lábak számára. Azt tanácsoljuk, hogy mindig vigyázzon a lábak egészségére, és ennek a munkának a májusi egyszerű módja az, hogy aktív és egészséges életet éljen. Mozgás ! Akár úgy dönt, hogy gyalog, vagy kerékpárral, edzőterembe vagy úszni megy, bármilyen tevékenységfizika segítséget nyújt Önnek a lábkeringés javításában és a vénás krónika betegségének megakadályozásában.

Hagyja abba a dohányzást!

Lehet, hogy ezt hallja, de elengedhetetlen a krónikus vénás betegség megelőzésében. A dohányzás növeli a vér nyomását, amely nyomáshoz vezethet a visszér visszeres kialakulásában. Irányítsd a súlyod! A plusz font hozzáadja a lábak feszültségét, ami a vénás krónikus betegség megjelenésének egyik oka. A testsúly fenntartása a normális tartományban hozzájárul a betegség kialakulásának kockázatának csökkentéséhez, és megakadályozza az egyéb egészségügyi problémákat.

Ne maradjon túl sokáig a lábában! A hosszú ideig tartó állapot lassítja a vénás keringést, mi vezethet a vénás krónikus betegség előfordulásához vagy előrehaladásához. A rövid és gyakori szünetek a nagy siker kulcsa lehetnek! Viseljen kompressziós harisnyát! A kompressziós harisnya olyan gyógyászati ​​termék, amelyet a lábak keringésének javítására használnak. Ha nem, akkor elkerülheti a túl sok lábállapotot, bizalommal fordulva ezzel a módszerrel.

Kerülje a fogamzásgátlókat! A nők orális fogamzásgátlóiban lévő ösztrogén a vérkeringés károsodásának súlyos oka. Keresse fel magát orvosával, és válassza ki a májusi legkevésbé agresszív fogamzásgátló módszert. Válassz gondozó cipővel! Ha a cipőd túl magas vagy szoros, felejtsd el őket! Válasszon cserébe alkalmi, kényelmes cipőt, amely nem veszélyezteti a lábak egészségét. Ügyeljen a lábak helyzetére! Sok időt töltünk az irodában, ülő helyzetben, ezért fontos a lábak helyzete. Kerülje a lábak „láb fölött” helyzetben tartását, még akkor is, ha éppen május van. Ez befolyásolja a vénás keringést.

Egyél C-vitaminban gazdag ételeket!

A narancs, a citrom és a petrezselyem a lehetőségektől függetlenül úgy dönt, hogy olyan ételeket fogyaszt, amelyekben gazdag C-vitamin van. A C-vitamin erősíti az erek kapillárisait és javítja a keringést. Keresse fel orvosát! Ha a nehéz, duzzadt vagy fáradt lábak tünetei egyre tartósabbak lehetnek, forduljon orvoshoz; hogy megfelelő kezelést tud ajánlani. Fontos tudni, hogy a májusi jó kezelés a vénás krónika betegségében az, hogy szakaszosan korán!

Például azt tapasztaltam, hogy egy kilométeres séta után 4 km / órás sebességgel és 15% -os dőléssel kezdtem érezni az izomlábak kellemetlenségét. Itt az ideje, hogy az izmok elkezdjenek “ordítani”, amelyek munkába állnak. A lélegzet elég gyorsított és ez. Kitartó. Újabb ötszáz méter után az izmok jól fel vannak melegítve és lélegeznek a szabályozáshoz – a barátok között szokás azt mondani, hogy ez az az idő, amikor “belépett turbina”.

A három kilométeres és 450 méteres magasságban feltöltött fáradtság kezd érezni az új, de még mindig nem érzi szükségét, hogy álljak meg. Körülbelül három és fél kilométerrel arrébb küzdök a sáv leállításának kísértésével. 500 méter tengerszint feletti magasság kevesebb, mint 50 perc alatt nem könnyű számomra. Ha a hegyen lennék, valószínűleg azért, mert én – az S megáll. A Q sáv bonyolult az NV-hez, és nem kíméletlen bonyolult, és a bonyolult, sok bonyolult segítség bonyolult és bonyolult lesz, és továbbra is bonyolult, hogy korlátozzam azt, amelyet nekem aláírt vagy bejelentkeztek – a.

Dávid

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük